Прилітають лелеки

19 березня, вважається днем, коли прилітають із теплих країв лелеки.  До цих пернатих наш народ завжди шанобливо ставився. Він — один із символів України.

Вважається, що лелече гніздо на подвір’ї приносить щастя, удачу та добробут.  Лелеки, журавлі, бузьки, чорногузи — як тільки українці не називають біло-сірих птахів. Орнітологи іменують їх найбільш консервативними птахами, адже час їхнього прильоту завжди припадає на третю декаду березня.

В межах нацпарку погодні умови не завжди теплом зустрічають пернатих друзів. Чи не щорічно березневі примхи супроводжуються випаданням снігу та морозними ранками. Тому, лелекам важко добувати їжу. Бажаючим підгодувати виснажених птахів потрібно знати, що вони живляться переважно дрібними тваринами. Зерна не варто давати птахам, краще несолена дрібна риба, дрібно порізане м'ясо або субпродукти.

Бережіть цих добрих мирних птахів. Вони приносять щастя.

 

Андрій ЛУЦІВ

провідний інженер з охорони тваринного світу

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта