«Жива» зелена вишиванка

Фрагмент вишиванки  - символа українського народу, єдності нації, нескореності та краси,  створили цими  днями у Крушельницькому лісництві з декоративних дерев та кущів.

Ландшафтна посадка  проведена в рамках екологічної ініціативи Президента України «Зелена країна» та загальнодержавної акції «Створюємо ліси разом».

Композицію створено на схилі  поряд з Тризубом,  який занесено до реєстру Книги рекордів України, як найбільший  вічнозелений герб України.

Розмір фрагменту вишиванки складає: довжина 13,5 м., ширина 6 м. Для його формування використано: туя західна форма куляста, туя західна форма золотиста, туя східна біота і самшит вічнозелений. Весь посадковий матеріал місцевий  вирощений на розсаднику лісництва.

Вишиванка поряд з Тризубом створять  привабливу туристичну атракцію для  відвідувачів еко-центру в с. Крушельниця.

Запрошуємо відвідати.

 

 

 

 

Сергій  МАСЕНДИЧ,

Лісничий Крушельницького лісництва

НПП «Сколівські Бескиди»

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта