Як привабити звірів

Більшість рослиноїдних звірів і птахів в природних умовах не одержує з їжею достатньої кількості солі, тому вдаються до її пошуку. Особливо  це важливо для фауни у весняний період.

Травоїдні тварини отримують сіль тільки з води і з рослин, що явно замало.

З метою мінералізованої підгодівлі відповідно до біотехнічних заходів, працівники лісництва  облаштували солонці, у вигляді жолоба, пенька або  колод, які заповнюються заздалегідь закупленою сіллю.

Розміщують їх поблизу підгодівельних майданчиків, годівниць чи кормових полів.

Вчасно викладена сіль приваблює звірів, вони призвичаються до таких територій і не мігрують.

 

 

Володимир ПІЩАЛЬНИК

лісничий Майданського лісництва

 

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта