Всесвітній день Землі

Вперше цей день  був відзначений у 1970. Це свято чистої Води, Землі і Повітря. Свято, яке має на меті об’єднати людей планети щодо захисту навколишнього природнього середовища, привернути увагу  до проблем екології планети.

Дату проведення свята обрали не випадково:  він співпадає з  днем  весняного рівнодення, коли пробуджується природа і починається новий рівень її розвитку.

Саме на цю тему в Крушельницькому ЗЗСО І-ІІ ст. для учнів 7 класу шкільного лісництва був проведений урок-розминка «День Землі».  Школярі  складали асоціативний кущ «Земля»,  грали в гру «Продовж прислів’я про природу». Також  учні разом з працівником парку вели бесіду «Для чого потрібно створювати заповідні території?». Під кінець заняття учні створили аплікацію «Добрі вчинки для планети».

Проведений захід зацікавив дітей, сприяв поглибленню екологічних знань, спонукав учнів до розуміння необхідності дбайливого ставлення до природи, відчуття власної відповідальності за збереження навколишнього середовища.

 

 

Оксана Федишин,
провідний фахівець

з екологічної освіти

НПП «Сколівські Бескиди»

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта