Вода і болота в екосистемі Парку

2 лютого відзначають Всесвітній день водно-болотних угідь. На території НПП «Сколівські Бескиди» зосереджено 129,2 га водно-болотних угідь, що становить лише 0,5 % від його території.

Водно-болотним угіддям в гірських умовах властивий брак грунтових вод, є життєво важливими резервуарами біорізноманіття, де  розвиваються  рослини, що пристосовані до дуже бідного харчування. Останніми роками болота людина використовує як рекреаційний ресурс, оскільки  це ще і красиві пейзажі. Але ці ресурси будуть доступними до тих пір, доки болото буде перебувати у природному стані або близькому до нього.

Знищення та втрата водно-болотних угідь є непоправною шкодою для довкілля.

Пропонуємо переглянути підбірку світлин життя водно-болотних угідь.

 

 

                                                                                               Науковий відділ

Новини

МАНДРІВНИК – У НАС НОВИЙ ПУТІВНИК

Національний природній парк випустив для відвідувачів та туристів території цікавий путівник. У ньому міститься корисна інформація про найцікавіші природничі об’єкти парку, еколого-просвітницькі центри, що варто відвідати та рекреаційні ділянки, де можна відпочити. В путівнику міститься розгорнута карта з мережею туристичних шляхів з індивідуальними Q-R кодами, при скануванні яких на інтернет-ресурсі можна отримати повну інформацію.

  • Інформація

«Прадерево життя»

Наші предки вважали вербу священним деревом. Вона була символом родинного вогнища. При буревiях проти вiтру кидали вербову гiлочку, яка зупиняла бурю. Магiчнi властивостi вербi приписували завжди. З'їденi рано навеснi вербовi сережки оберiгали людей вiд лихоманки та зубного болю.

  • Флора

Семінар «Інтерпретація природи»

Семінар «Інтерпретація природи» 15-17 квітня на території Національного природного парку «Сколівські Бескиди» відбувся семінар “Інтерпретація природи”, організований Франкфуртським зоологічним товариством в Україні (FZS) Ukraine за участю учасників 4 національних парків “Сколівські Бескиди”, “Ужанський”, “Синевир”, “Зачарований край” . В ході семінару учасники навчалися розробки інтерпретаційних програм, практикували проведення цікавих екскурсій, здобували новий досвід. який буде використовуватись в подальшій екоосвітній роботі.

  • Екоосвіта