Війна та навколишнє середовище

6 листопада – Міжнародний день запобігання експлуатації  довкілля  під час війни та збройних конфліктів. Він був заснований 6 листопада 2001 року Генеральною Асамблеєю ООН з метою залучення уваги до екологічних наслідків війни .

Повномасштабне вторгнення росії до України з 24 лютого 2022 року  вже завдало та продовжує завдавати величезної шкоди навколишньому середовищу.

Саме на таку тему проведені два  еко-уроки з учнями шкільного лісництва. Під час занять школярі висловлювали свої думки    про збереження та відновлення природи.

Війна, якими б не були її причини, приносить невимовний жах для цивільного населення і може протягом лічених хвилин знищити те, що іноді було створено цілими поколіннями. Адже, крім людських страждань, що завдає війна, вона також веде до руйнування довкілля.

 

Відділ

еколого-освітньої

роботи.

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта