Війна та екологія.

Війна — це не лише інфраструктурні руйнації, вона  несе небезпеку людям та природі навіть там, де активних бойових дій не було. Найгіршої шкоди довкіллю завдають ракети та  пожежі, які  не лише спричиняють викиди в повітря та забруднення атмосфери, а й знищують верхній, родючий шар нашої землі.

Для учнів шкільного лісництва  Сколівського ЗЗСО І-ІІІ ст. № 3 був проведений еко-урок на тему «Війна та екологія». Школярі  переглядали відеофільм «Основи життя: як впливає війна на екологію». Завдяки методу «Порівняй» побачили, які зміни відбулися у природі за два роки війни.

Найбільш активними учнями на занятті були Ушневич Ілона, Кузів Романна, Лапундяк Софія, Шрібак Ангеліна та Романченко Максим.

На завершення школярі писали свої побажання щодо відновлення нашого біорізноманіття та зробили голуба миру.

Оксана  Федишин

провідний фахівець

з екологічної освіти

Новини

МАНДРІВНИК – У НАС НОВИЙ ПУТІВНИК

Національний природній парк випустив для відвідувачів та туристів території цікавий путівник. У ньому міститься корисна інформація про найцікавіші природничі об’єкти парку, еколого-просвітницькі центри, що варто відвідати та рекреаційні ділянки, де можна відпочити. В путівнику міститься розгорнута карта з мережею туристичних шляхів з індивідуальними Q-R кодами, при скануванні яких на інтернет-ресурсі можна отримати повну інформацію.

  • Інформація

«Прадерево життя»

Наші предки вважали вербу священним деревом. Вона була символом родинного вогнища. При буревiях проти вiтру кидали вербову гiлочку, яка зупиняла бурю. Магiчнi властивостi вербi приписували завжди. З'їденi рано навеснi вербовi сережки оберiгали людей вiд лихоманки та зубного болю.

  • Флора

Семінар «Інтерпретація природи»

Семінар «Інтерпретація природи» 15-17 квітня на території Національного природного парку «Сколівські Бескиди» відбувся семінар “Інтерпретація природи”, організований Франкфуртським зоологічним товариством в Україні (FZS) Ukraine за участю учасників 4 національних парків “Сколівські Бескиди”, “Ужанський”, “Синевир”, “Зачарований край” . В ході семінару учасники навчалися розробки інтерпретаційних програм, практикували проведення цікавих екскурсій, здобували новий досвід. який буде використовуватись в подальшій екоосвітній роботі.

  • Екоосвіта