Розцвіли зозульки

На території НПП «Сколівські Бескиди» зростає близько 20 видів рослин родини Орхідних. Вони починають квітнути з приходом весни і завершують в кінці літа.

На даний час розпочали своє цвітіння зозульки бузинові (пальчатокорінник бузиновий). Це багаторічна трав’яна рослина 10– 30 см заввишки.  Розмножується насінням.

Назва зозульки, тому, що кожна квітка суцвіття нагадує пташку зозулю, яка летить, розправивши крила. А так як у суцвітті досить багато квіток, тому й зозульки. А назва пальчатокорінник пов’язана з тим, що викопаний корінь нагадує кисть людини, тобто корені розгалужуються неначе рука.

Зозульки бузинові занесено до Червоної книги України, занесено до Додатку ІІ CITES. Заборонено заготівлю рослин та порушення умов місцезростань. Одна з причин втрати популяцій - заліснення екотопів у гірській частині.

Науковий відділ

НПП «Сколівські Бескиди»

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта