Респект школі

У смт Східниця проведено чергову екологічну акцію присвячена «Дню зустрічі птахів».

В заході прийняли участь школярі Східницької ЗЗСО І-ІІІ рівнів під керівництвом  вчителя трудового навчання Богдана Проня,  працівників служби охорони ПЗФ Підгородцівського лісництва та фахівців парку.

В парку проводиться  багато таких заходів, але цього разу ми були приємно здивовані, адже шпаківні для майбутнього житла птахів власноруч виготовили учні, при чому в достатній кількості не тільки на проведення акції, а й розвішування їх в рекреаційних ділянках.

Це говорить про шанобливе ставлення школярів,  молоді до природи, підтверджує  доцільність проведення екологічної пропаганди.

Адміністрація парку висловлює щиру подяку  директорці Східницькій ЗЗСО І-ІІІ рівнів Мирославі Кость,  вчителю Богдану Проню та учням школи за підготовку та організацію даного заходу. Розраховуємо на продовження співпраці.

 

 

Підгородцівське лісництво

НПП «Сколівські Бескиди»

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта