Природа навколо нас

Все, що оточує нас, належить до володінь природи: ліс, річка, гори, пташки, звірі, риба...

Природа є джерелом життя на  землі.

Днями, для учнів шкільного лісництва Сколівського ЗЗСО І-ІІІ ст. №3, був проведений урок-гра «LG – еврика» на тему «Природа НПП «Сколівські Бескиди».

Учні були поділені на команди під назвою «Опришки» та «Фіалки». Школярі завзято відповідали на поставлені перед ними завдання, активно та спритно виконували ігрові прийоми та весело показували свої інтелектуальні здібності.

На закінчення були підведені підсумки та нагородження найактивніших учасників.

У шкільні  роки гра є основою, через яку  діти пізнають навколишній світ.

Берегти й охороняти природу – обов'язок кожного з нас!

 

Оксана Федишин

провідна фахівчиня

з екологічної освіти.

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта