Пожежно-практичні навчання 2023

13 квітня в урочищі «Павлів потік» національного природного парку Сколівські Бескиди»  відбулись пожежно-практичні навчання із залученням служб ГУ ДСНС, та філії «Сколівське» ЛГ. Від нашої установи  в навчанні взяли участь команда добровільної пожежної дружини на базі автоцистерни ГАЗ-66 та пожежного модуля.

Пожежний модуль парку передано Західним міжрегіональним управління лісового та мисливського господарства, який в свою чергу отримано як гуманітарну допомогу від лісівників Республіки Польща.

Підчас навчання не було використано вогню та диму тому жодна територія не постраждала.

На завершення організатори подякували за співпрацю та побажали спокійних Великодніх свят.

 

Відділ лісового господарства

та відтворення екосистем

НПП «Сколівські Бескиди»

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта