Пожежа – друг чи ворог?

Весна – найбільш відвідувана пора для відпочинку рекреаційних ділянок парку. На початку квітня розпочинається пожежонебезпечний період, який вимагає підвищеної уваги до збереження довкілля.

З метою запобігання та виникнення пожеж у Сколівському ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 проведений екологічний урок «Пожежа – друг чи ворог?»

Під час заняття учні навчалися, як можна застерегти та запобігти виникненню пожеж,  ознайомлювалися з наслідками масштабного лиха, спричиненого вогнем.

Школярі переглядали відео презентацію «ПОЖЕЖА», розгадували загадки, грали в ігри «Міф чи правда», «Від чого буває пожежа», «Шифрувальник»; вчилися, як правильно поводитися в лісі, на відпочинку, щоб не виникло пожежі.

На закріплення вивченого матеріалу учні отримали пам’ятки: «Чому не можна спалювати суху траву?» та «Правила під час пожежонебезпечного періоду в природних екосистемах».

Наголошуємо, пожежу легше попередити, ніж загасити!

Пам’ятайте, тільки спільними зусиллями ми зможемо зберегти ліси від вогню!

 

Оксана Федишин

провідний фахівець

з екологічної освіти.

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта