Підсумки конкурсу на кращу пасхальну писанку 2023

В рамках виконання програми  «Збереження етнокультурної спадщини в національному парку  «Сколівські Бескиди» проведено конкурс на кращу пасхальну писанку.

Основними завданнями конкурсу визнано:
• виховувати повагу до традицій і звичаїв українського народу;
• формувати інтерес до історичного минулого, його легенд та вірувань; прищепити любов до народного мистецтва (писанкарства);
• виховувати естетичний та художній смак, любов і повагу до рідної культури; розвивати учнівську творчість і фантазію.

На конкурс представлені 145 робіт школярів Сколівської, Славської та Козівської ТГ, що у рази перевищує попередні роки.

Членами журі було підведено підсумки конкурсу за результатами якого:

  1. Визначено переможців на найкращу писанку у віковій категорії 1-6 класи,  номінація «Традиційна, бойківська писанка»:

Перше місце:

  • Ковч Ольга – 2(6) клас, ОЗО Сколівська академічна гімназія;
  • Хазіна Уляна – 2-А клас, Славський ЗЗСО І-ІІІ ст.

Друге місце:

  • Любас Вікторія – 6 клас, Волосянківський ЗЗСО І-ІІ ст.;
  • Старченко Ганна – 3 клас, Сколівський центр дитячої та юнацької творчості.

Третє місце:

  • Лазар Михайло – 3 клас, Сможенський ЗЗСО І-ІІ ст.;
  • Кохан Михайло – 6 клас, Нижньорожанківський ЗЗСО І-ІІ ст.
  1. 2. У віковій категорії 7-11 класи:

Перше місце:

- Комарницька Марія – 7 клас, Задільський ЗЗСО І-ІІ ст.;

- Данів Наталія – 9 клас, Сможенський ЗЗСО І-ІІ ст.

Друге місце:

  • Колективна робота – 7-11 кл., Завадківський ОНЗЗСО І-ІІІ ст.

Третє місце:

  • Малетич Роман – 12 років, Довжанський ЗЗСО І-ІІ ст., філія Завадківського  ОНЗЗСО І-ІІІ ст.
  • Комарницька Майя – 12 років, Красненський ЗЗСО І-ІІ ст.
  1. У віковій категорії 1-6  класи , номінація «Патріотична писанка»:

Перше місце:

  • Кінаш Анна – 1-А клас, Славський ЗЗСО І-ІІІ ст.;
  • Онаць Діана – 6-А клас, Славський ЗЗСО І-ІІІ ст.

 

Друге місце:

  • Кохан Катерина – 6 клас, Нижньорожанківський ЗЗСОІ-ІІ ст.;
  • Варгас Юлія – 6-Б клас, Підгородцівський ЗЗСО І-ІІ ст.

Третє місце:

  • Лещин Анастасія – 5 клас, Лавочненський ЗЗСО І-ІІ ст. №1;
  • Білинець Уляна – 4 клас, Волосянківський ЗЗСО І-ІІ ст.
  1. У віковій категорії 7-11 класи, номінація «Патріотична писанка»:

Перше місце:

  • Мельник Соломія – 9 клас, Тухлянський ОНЗЗСО – гімназія;

Друге місце:

  • Лапундяк Роман – 7 клас, Сколівський ЗЗСО І-ІІІ ст. №3.
  • Скольська Христина – 9-А клас, Славський ЗЗСО І-ІІІ ст.

Третє місце:

  • Шкодин Уляна – 8 клас, Лавочненський ЗЗСО І-ІІІ ст. №1;
  • Денькович Вероніка – 7 клас, Завадківський ОНЗЗСО І-ІІІ ст.

Відзначити подяками:

  1. Нижньорожанківський ЗЗСО І-ІІ ст.
  2. ОЗО «Сколівська академічна гімназія»
  3. Корчинський ЗЗСО І-ІІІ ст.
  4. Верхньорожанківський ЗЗСО І-ІІ ст.
  5. Славський ЗЗСО І-ІІІ ст.
  6. Сколівський центр дитячої та юнацької творчості
  7. Довжанський ЗЗСО І-ІІ ст., філія Завадківського ОНЗЗСО І-ІІІ ст.
  8. Сколівський ЗЗСО І-ІІІ ст. №3
  9. Красненський ЗЗСО І-ІІ ст.
  10. Тухлянський ОНЗЗСО -гімназія
  11. Підгородецький ЗЗСО І-ІІІ ст.
  12. Лавочненський ЗЗСО І-ІІ ст. №1
  13. Волосянківський ЗЗСО І-ІІ ст.
  14. Сможенський ЗЗСО І-ІІ ст.
  15. Завадківський ОНЗЗСО І-ІІІ ст.
  16. Хітарський ЗЗСО І-ІІ ст.
  17. Задільський ЗЗСО І-ІІ ст.;

 

 Прес-служба НПП

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта