Незвичні тюльпани

На садибі Сколівського лісництва та у Парку-пам’ятці садово-паркового мистецтва Палацу баронів Гределів квітне тюльпанове дерево. Особливо декоративне у цей період і восени, коли листки набувають яскраво-золотавого забарвлення. Це листопадне дерево-довгожитель висотою до 60 м.

В Україні ці екзотичні рослини вперше були завезені в 1813 р. до Нікітського ботанічного саду, хоча відомо, що ліріодендрони були широко поширені на планеті ще 100 млн років тому.

Свою назву дерево отримало за квіти, які зовнішнім виглядом нагадують тюльпани. Під час цвітіння відчувається приємних аромат, схожий на запах огірків, кора дерева теж має аромат. Також цей найближчий родич магнолії має оригінальну форму листків, які схожі на ліру та притаманні тільки йому.

Запрошуємо подивитись на казкову красу незвичних тюльпанів на дереві.

 

 

Науковий відділ

НПП «Сколівські Бескиди»

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта