На захист дикої природи

Чим більше ми заглядаємо в природу, тим більше ми бачимо, що все життя є таємницею і ми єднанні з кожним життям, яке існує в природі.

Альберт Швейцер

Днями, у Крушельницькому лісництві, проведено   екологічний урок для учнів 7-го класу Крушельницького НВК-ЗЗСО І-ІІ ст. В приміщені еко-центру школярі переглянули мультимедійну презентацію «Дика природа парку», розгадували кросворди. Під час заняття учні встановили взаємозв’язки між живими організмами в дикій природі, зрозуміли, яким чином людина має співіснувати з природою, не зашкоджуючи їй.

Еко-урок пройшов в позитивній атмосфері.

По  закінчені  школярі пройшлися територією лісництва, зробили фотографії біля рекорду України – вічнозеленого тризуба та живої окраси – вишиванки.

 

Оксана Федишин
провідна фахівчиня

з екологічної освіти

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта