Міжнародний день біорізноманіття

22 травня проголошено Міжнародним днем біологічного різноманіття. Його щорічне відзначення – нагода усвідомити відповідальність кожної людини за збереження природної спадщини для нинішніх та прийдешніх поколінь.

Загальна кількість видів на планеті невідома. Сьогодні у світі під загрозою зникнення перебуває понад 7 тисяч видів тварин і майже 60 тисяч видів рослин. Людина знищує  середовище існування великої кількість видів ще до того, як ми дізнаємося що вони існують.

На території парку обліковано:

- понад 1000 видів рослин, з яких до Червоної книги України занесено 41 вид;

- 434 види тварин, з яких занесено до Червоної книги України 65 видів.

Спеціалістами та науковцями парку постійно проводяться роботи з вивчення, виявлення та інвентаризації видового складу флори та фауни.

На жаль, видове багатство стрімко зменшується через антропогенне навантаження на довкілля, оскільки людський слід є всюди.

 

 

Науковий відділ

НПП «Сколівські Бескиди»

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта