Лісове озерце

Неподалік села Корчин в сторону Малої Річки на території НПП «Сколівські Бескиди» є лісове мальовниче озеро, сповнене легендами. Розташоване воно неподалік маршруту 500 Туристичний шлях «Сколе - ур. Каменистий – водоспад Гуркало».

Знаходиться озеро недалеко від Турецького каменя, при лісовій дорозі під горою Кливою. Старий місцевий переказ говорить, що в свій час було колись велике і глибоке, а в його водах жили лісові мавки та лісовики.

В літній період його поверхня вкривається ряскою і милує око гамою зелених відтінків. Використовується, як природній об'єкт туризму, де можна якщо пощастить побачити в купелі оленів, козуль, кабанів.

 

 

 

 

Ігор КОРЧИНСЬКИЙ,

Помічник лісничого Крушельницького лісництва

НПП «Сколівські Бескиди»

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта