Екологічна культура школярів

Днями, учні 5-го класу Сколівського ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 відвідали еко-центр Сколівського лісництва.

Під час проведення заходу  фахівці  парку Федишин Оксана  та  Масендич Ольга ознайомили учнів з основними екологічними знаннями та формування екологічної культури. Школярі під час екскурсії відвідали дендропарк, де вперше побачили  великий мурашник, пташиний вольєр, побували на розсаднику, де ознайомилися з вирощуванням рослин  парку. Найбільш цікавими для них були експонати зубра, оленя благородного,  яструба,    а в міні-музею з охорони праці – інструменти та засоби при звалюванні, трелюванні дерев у лісі, якими користувалися наші діди та прадіди.

На завершення у одній з альтанок учні грали в еко-вікторину «Що це?», складали 3-D еко-дерево та пили гарячий запашний карпатський чай.

Прищеплення екологічної культури сьогодні – запорука збереження здоров’я майбутніх поколінь.

 

Ольга Масендич

помічник лісничого

Сколівського лісництва

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта