Дивовижна дика природа

У світі є багато талановитих людей у різних напрямках мистецтва, але кращого скульптора як природа не знайдете. Якщо у Вас розвинута добра уява, щоб вигадувати незвичайні образи у будь-яких речах, пропонуємо переглянути підбірку незвичних витворів природи, що зростають у природних ландшафтах національного природного парку «Сколівські Бескиди».

 

Прес-служба

НПП «Сколівські Бескиди»

Вхід у підземелля
Чорний квадрат
Зелений ящур
Ковдра мавки
Лісова п'явка
Пара не пара
Дама на відпочинку
Таємниця двійки
Лісова гойдалка
Підвісна лавка
Це є це
Дерево - кущ
Лісове дзеркало
Лісовий підсвічник
Бабай
Дерево-блуд
Лісовий равлик
Чугайстер
Орлине гніздо
Три сестри
Крісло лісовика

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта