Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує.

У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань    відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

Кожен  може посадити дерево і нагодувати птахів. Якщо так робитиме хоча б кожен школяр, то й це буде вагомий внесок у дорослу справу збереження природи.

 

Оксана Федишин,

провідна фахівчиння

з еко-освіти

Новини

МАНДРІВНИК – У НАС НОВИЙ ПУТІВНИК

Національний природній парк випустив для відвідувачів та туристів території цікавий путівник. У ньому міститься корисна інформація про найцікавіші природничі об’єкти парку, еколого-просвітницькі центри, що варто відвідати та рекреаційні ділянки, де можна відпочити. В путівнику міститься розгорнута карта з мережею туристичних шляхів з індивідуальними Q-R кодами, при скануванні яких на інтернет-ресурсі можна отримати повну інформацію.

  • Інформація

«Прадерево життя»

Наші предки вважали вербу священним деревом. Вона була символом родинного вогнища. При буревiях проти вiтру кидали вербову гiлочку, яка зупиняла бурю. Магiчнi властивостi вербi приписували завжди. З'їденi рано навеснi вербовi сережки оберiгали людей вiд лихоманки та зубного болю.

  • Флора

Семінар «Інтерпретація природи»

Семінар «Інтерпретація природи» 15-17 квітня на території Національного природного парку «Сколівські Бескиди» відбувся семінар “Інтерпретація природи”, організований Франкфуртським зоологічним товариством в Україні (FZS) Ukraine за участю учасників 4 національних парків “Сколівські Бескиди”, “Ужанський”, “Синевир”, “Зачарований край” . В ході семінару учасники навчалися розробки інтерпретаційних програм, практикували проведення цікавих екскурсій, здобували новий досвід. який буде використовуватись в подальшій екоосвітній роботі.

  • Екоосвіта