День екологічної освіти

Щорічно, 12 травня, відзначають міжнародне свято – День екологічної освіти, яке  закликає замислитися кожного жителя планети над тим, як зберегти екологію і не допустити катастрофи.

Вже другий рік поспіль ми відзначаємо її в час воєнної агресії Росії проти України. Руйнування екосистем, забруднення ґрунтів та водного простору, зменшення біорізноманіття, зростання кількості шкідників у лісах  далеко не повний перелік екологічних проблем, з якими Україна зіштовхнеться вже після закінчення війни.

Традиційно у цей день проводяться різні екологічні уроки, тренінги, екскурсії,   акції, які дозволяють людині усвідомити готовність до гармонійного співіснування з природою та раціонального використання природних ресурсів.

З початку року для шкільної молоді було проведено низьку заходів, які були присвячені екологічним проблемам: екологічних уроків – 15, майстер-класів – 6, тренінги, квести, екскурсій – 10. Також були проведені акції: «Зелена країна» - 7, «Будиночок для шпаків» - 4, «Не зривайте первоцвіти» - 3,  «Жива ялинка» - 4.

Екологічну культуру   необхідно розвивати з раннього віку, виховувати гуманне ставлення до природи.

 

Оксана Федищин

провідна фахівчиня

з екологічної освіти

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта