Без шкоди довкіллю

Традиційно восени люди згрібають опале листя. І так є правильно. Але є випадки, що спалюють, не задумуючись над тим, якої шкоди це завдає здоров'ю та довкіллю.

Учні 9 класу Сколівської ЗЗСО  І-ІІІ ст. №2 імені Стефанії Вітрук, спільно з фахівцями парку  переглянули презентацію на тему: « Шкода чи користь опале листя для навколишнього середовища?».

Під час інформаційної частини заняття зрозуміли, що  опале листя захищає ґрунт від промерзання. Також створює умови для розвитку ґрунтової мікрофлори і фауни. В ньому зимують і захищаються від морозів різні комахи: сонечка, жужелиці, мурахи,  будують свої схованки їжачки, ящірки, змії та інші тварини.

А також дізналися про шкоду від спалювання листя, а саме: при згорянні однієї тони рослинних залишків у повітря вивільняється біля 9 кг мікрочастинок, д о їх складу входять: пил, окиси азоту, чадний газ, важкі метали і низка канцерогенних сполук.

Юні природолюби навчилися як правильно компостувати опале листя та в подальшому використовувати, як добриво для рослин.

На завершення теоретичного заняття провели майстер-клас по виготовленню осінньої композиції.

 

 

Прес служба

НПП «Сколівські Бескиди»

Новини

Яким побачимо Парк через 10 років

Проведено першу робочу зустріч зацікавлених сторін та громадськості з питань розробки Проекту організації території – основного документу, що визначає стратегію розвитку національного природного парку «Сколівські Бескиди» на 10 років. Розробником Проекту є Франкфуртське зоологічне товариство (Німеччина) у співпраці з адміністрацією Парку та представниками зацікавлених сторін.

  • Інформація

Ошатні шовкохвостики

З настанням холодів та перших снігопадів у населених пунктах, садах, вздовж автодоріг можна спостерігати зграйки «нарядних» пташок – омелюхів звичайних, які прилітають у наші краї для зимівлі. Яскрава пташка, що має густе, пухнасте пір՚я, великий чубчик на голівці і схожа розмірами на шпака. Птахам найбільше подобаються дерева й чагарники з яскравими соковитими плодами, особливо ті, які тримаються на гілках пізньої осені й узимку, допомагаючи їм пережити тривалі періоди негоди (плоди калини, глоду, горобини, шипшини).

  • Фауна

Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

  • Екоосвіта