Зимовий облік фауни у 2024 році проведено

В НПП «Сколівські Бескиди» проведено зимовий облік тваринного світу. Для цього в кожному із шести лісництв були сформовані бригади обліковців, які використовували наступні методи:

  • Маршрутний облік звірів по слідах на снігу;
  • Метод картування слідів;
  • На місцях зимових скупчень тварин;
  • На місцях підгодівлі копитних з визначенням структури популяції для визначення співвідношення за статтю і віком;
  • Облік малочисельних видів(ведмідь, вовк, рись, видра) проводився анкетно-опитовим методом;
  • Дієвий виявився метод використання смартфонів із встановленою програмою SMART, які придбані для Парку Франкфуртським зоологічним товариством (Німеччина).

 

На основі первинних матеріалів опрацьовано зведені відомості чисельності фауни по лісництвах, дільницях, та по установі в загальному.

В цьому році по парку зафіксовано понад 420 особин оленя благородного,  близько 450 особин козулі та 70 кабана. З хутрових звірів зареєстровано в межах  15 особин вовка, 39 особин лисиці та понад 200 куниці, та ін. Особливу увагу  зверталося на чисельність червонокнижних рідкісних та зникаючих видів. Є збільшення чисельності зубра 45 особин, обліковано 27 особин ведмедя бурого, 26 особин рисі та 15 особин кота лісового.

 

 

 

Відділ лісового господарства та

відтворення екосистеми.

Новини

Наші пернаті друзі

Птахи — невід’ємна частина живої природи, їх потрібно любити і берегти не лише тому, що вони корисні, а й тому, що вони переповнюють наше буденне життя масою позитивних емоцій. Спостерігаючи за ними, особливо навесні, ми отримуємо величезну естетичну насолоду. Пернаті — це не лише користь, а й краса. А краса, як відомо, врятує світ.

  • Фауна
  • Без категорії

У світі комах

У Сколівському ЗЗСО І-ІІІ ст. №3, для учнів шкільного лісництва проведений екологічний урок «Різноманітність комах у природі». Школярі збагатили свої знання про комах (спосіб життя, будову тіла); формували елементарну уяву про цілісність живої природи. Завдяки іграм вчилися вільно оперувати раніше здобутими знаннями та вміннями в умовах інтеграції різних видів навчальної діяльності. Під час уроку були використані контейнери для комах зі збільшувальними стіклами, макети розвитку комах, лупа.

  • Екоосвіта