Допомога природі

Людина — частина природи. Але у людини є можливість змінювати її. Від неї залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує.

У Сколівській ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 був проведений урок-гра «Як я можу допомогти природі?». Під час заняття учні грали в ігри «Хто я?», «Бінго». В книгу скарг та пропозицій вносили свої записи щодо збереження та відновлення природи. Для закріплення матеріалу школярі у парах відображали «коли Земля хворіє та радіє». На гілці побажань    відтворили свої емоції, які дістали під час уроку.

Кожен  може посадити дерево і нагодувати птахів. Якщо так робитиме хоча б кожен школяр, то й це буде вагомий внесок у дорослу справу збереження природи.

 

Оксана Федишин,

провідна фахівчиння

з еко-освіти

Новини

Наші пернаті друзі

Птахи — невід’ємна частина живої природи, їх потрібно любити і берегти не лише тому, що вони корисні, а й тому, що вони переповнюють наше буденне життя масою позитивних емоцій. Спостерігаючи за ними, особливо навесні, ми отримуємо величезну естетичну насолоду. Пернаті — це не лише користь, а й краса. А краса, як відомо, врятує світ.

  • Фауна
  • Без категорії

У світі комах

У Сколівському ЗЗСО І-ІІІ ст. №3, для учнів шкільного лісництва проведений екологічний урок «Різноманітність комах у природі». Школярі збагатили свої знання про комах (спосіб життя, будову тіла); формували елементарну уяву про цілісність живої природи. Завдяки іграм вчилися вільно оперувати раніше здобутими знаннями та вміннями в умовах інтеграції різних видів навчальної діяльності. Під час уроку були використані контейнери для комах зі збільшувальними стіклами, макети розвитку комах, лупа.

  • Екоосвіта